Tuesday, February 15, 2011

Matlamat Ads4Bucks

Tujuan Ads4Bucks ditubuhkan?


Ianya diwujudkan sebenarnya ingin setanding dengan lamanweb atau enjin pencarian terkemuka seperti :
 Jika kita perhatikan , lamanweb tersebut POPULAR adalah disebabkan kita yang selalu keluar-masuk dan menggunakan perkhidmatan-perkhidmatan mereka walaupun secara percuma. Jadi, apabila kita memberitahu kepada kawan-kawan tentang alamat email kita pun, sudah bermaksud kita telah menolong mereka mempromosikan lamanwebnya.

Tanpa kita sedari, kita dapat menggunakan perkhidmatan mereka secara percuma walaupun hakikatnya kita tidak mendapat sebarang imbuhan walaupun sedikit selepas mempromosikan website mereka.
Berlainan pula dengan ads4bucks. Sememangnya ads4bucks menjual servis dan perkhidmatannya. Tetapi, apabila kita memberitahu dan mempromosikan kepada kawan-kawan tentang servis dan perkhidmatan yang telah kita beli, dan kawan-kawan kita juga mahu membelinya, maka ads4bucks wajar memberi sedikit imbuhan atau upah atau komisen kerana kita telah melakukan promosi serta memperkenalkan ads4bucks kepada kawan-kawan. Ini secara tidak langsungnya lamanweb (website) ads4bucks  menjadi popular bukan sahaja di Malaysia malah satu dunia.  Ads4bucks telah menerokai negara Asia dalam tempoh yang singkat.  

Perbezaan Ads4Bucks Dengan Syarikat Pengiklanan Lain
Jadi, Ads4Bucks akan menawarkan pulangan yang berlipat ganda kepada anda dengan menjadi ejen pengiklanan mereka. Mula menjadi salah seorang daripada ejen seperti saya dengan klik PENDAFTARAN
Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...