Sunday, February 13, 2011

Pendaftaran Ahli

Harga pakej produk mengikut negara :

Malaysia : 1 unit GoldBuck Package = RM210 (52.50BuckPoint)
Indonesia : 1 unit GoldBuck Package = RP780,000 (65BuckPoint)
India : 1 unit GoldBuck Package = INR3,250 (65BuckPoint)
Singapore : 1 unit GoldBuck Package = SGD100 (65BuckPoint)
Philippines : 1 unit GoldBuck Package = PHPS3,250 (65BuckPoint)
Thailand : 1 unit GoldBuck Package = BAHT2,600 (65BuckPoint)
Brunei : 1 unit GoldBuck Package = BND97.50 (65BuckPoint)

 
KLIK GAMBAR UNTUK MULA MENDAFTAR


IKUTI LANGKAH DI BAWAH :

LANGKAH 1
Kenal pasti potensi income yang anda rasa anda mampu buat.
Berapa jumlah Bucks yang anda mahu.
1 Bucks = RM210
Jadi, potensi income sehari adalah RM530 atau RM15900 sebulan! 
Kesimpulannya, ambil lebih Bucks, maka income pun mesti lebih!

LANGKAH 2 
Buat pembayaran ke akaun saya. 

Maybank :  101066-258771
NAMA : MOHD YUNOS BIN MOHAMAD 



Public Bank : 4-5192210-08
NAMA : MOHD YUNOS BIN MOHAMAD


LANGKAH 3

Hantar SMS butir-butir perbankan yang anda buat kepada saya.

*Tarikh dan Masa, Nama Bank, beserta jumlah yang anda Bank In.
*User ID anda, Nama anda, Nombor K/P atau Passport, Alamat lengkap beserta poskod, Nombor handphone tetap anda dan E-mail
ke 017-7065060.


Respon dari saya :
 
Saya akan balas (reply) setiap SMS anda dalam urusan di atas. Jika perlu saya akan “CALL” anda.
Sebaik saja daftar anda secara online… anda akan menerima SMS dari Ads4Bucks secara auto tentang User ID anda.
Saya pula akan SMS PASSWORD  agar anda boleh terus buka (Login) check Laman e-Office atau BackOffice anda.
Dari hari pertama dan dalam masa 1 minggu saya akan kongsi bimbing anda dlm urusan mengendali e-office, e-walet,
daftar mendaftar, top up & transfer POINT kerana saya mahu anda lebih hebat dari saya……

Jangan ikut orang gagal untuk tentukan masa depan anda
Anda berhak menjadi kaya DAN senang di bumi yang makmur ini. Oleh
itu….keputusan untuk masa depan anda…adalah di tangan anda.
Kami  sedia
memberi khidmat yang terbaik membantu anda bersama ads4buck$ .
Sama-sama kita USAHA dan jumpa di puncak kejayaan.

SEMOGA BERJAYA!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...