Tuesday, February 15, 2011

Pelan Marketing Kedua

Ok, sekarang kita sudah kenal apa itu Ads4Bucks, dan produk-produk Ads4Bucks. Maka tibalah masanya untuk saya terangkan mengenai pelan pemasaran Ads4Bucks ini. Pelan pemasaran Ads4Bucks ini adalah istimewa dan mudah untuk di duplikasikan.

Untuk bonus yang di janjikan oleh pihak Ads4Bucks, anda akan mendapat 6 jenis insentif atau komisen iaitu:


  • Direct Agent Comission/Introducing Incentive
  • Development Incentive/Leveling Incentive
  • Overriding For Development Incentive/Leveling Incentive
  • Group Sales Incentives/Pairing By Volume Incentive
  • Overriding For Pairing By Group Sales Incentives/Pairing By Volume Incentive
  • Data Entry Comission
Sebab itulah, dengan modal serendah RM210, anda boleh menjana sekurang-kurangnya RM500~RM1000 seminggu malah boleh mencapai sehingga RM20895 dalam biz Ads4Bucks ini. WOW! Bagaimana?? Okey, mari saya terangkan apa yang perlu anda buat untuk mencapai potensi pendapatan tersebut!! . Kami amat menitik beratkan ahli kumpulan membantu rakan niaga baru. Jika kita ikuti langkah-langkah yang di beri, sekiranya setiap ahli yang berdaftar membuat perkara yang sama, tidak mustahil untuk kita sama-sama mencapai potensi pendapatan yang maksima walaupun kita mengeluarkan hanya RM210 sahaja. Apa yang penting bila memulakan bisnes adalah BALIK MODAL, dengan model pelan pemasaran yang sangat mudah anda boleh balik modal dalam sehari, seminggu, sebulan setahun mengikut kemampuan anda. Lihat pelan pemasaran di bawah!!...

Strategi BALIK MODAL + DUPLIKASI

Selepas membayar dan mendaftar ahli, apakah yang kita inginkan supaya tidak rugi, hanyalah balik modal, anda boleh balik modal dalam masa sehari sahaja dengan memperkenalkan 3 orang ahli baru, SIAPA? terpulang kepada anda, samaada adik beradik, rakan sekolah, rakan sepermainan rakan ofis, jiran anda.. CUMA 3 orang sahaja!!

LANGKAH 1 




 ANDA TELAH DAPAT RM259 HANYA DENGAN HANYA 3 ORANG DI BAWAH ANDA

EH!! takkan dapat RM259 jer kot?? NANTI dulu, jangan risau. Inilah lumrah berniaga, perlu balik modal baru boleh kira untung, kita berniaga goreng pisang, burger pun kalau boleh nak balik modal, tetapi perniagaan konvensional mcm tu memerlukan modal berkali-kali dan kita pun pening berkali-kali untuk dapatkan pulangan modal sebelum dapat untung.. Dalam ads4bucks ni, MODAL sekali jee.. untung berkali-kali!!

Selepas selesai langkah 1 di atas, apa yang anda perlu buat? hanyalah membantu rakan2 baru A,B dan C tadi melakukan langkah 1 seperti anda, jadikannya duplikasi. Bagaimana nak bantu, anda boleh bantu dari segi material, beri maklumat, nampakkan potensi bisnes dan yang paling penting, ceritakan bagaimana nak BALIK MODAL.
Mari kita kita lihat sekiranya DUPLIKASI berlaku dan setiap ahli berusaha hanya untuk pulangan modal masing-masing, apakah POTENSI pendapatan kita!!

Hari kedua A perkenalkan 3 orang, B perkenalkan 3 orang dan C juga perkenalkan 3 orang, mereka akan dapat RM259 mcm kita. Mereka dah balik modal, galakkan mereka membantu rakan taulan di bawah mereka, perkara yang sama terjadi kepada 3 rakan-rakan mereka iaitu BALIK MODAL, duplikasi seterusnya membawa 9 dan 27. Kita hanya perkenalkan 3 sahaja utk balik modal, A,B dan C juga perkenalkan 3 rakan mereka utk mereka balik modal dan seterusnya DUPLIKASI..

Cuba anda lihat kecantikan sistem "LEVERAGE" ini..




jika setiap ahli membuat langkah 1 membawa 3 ahli baru, potensi pendapatan kita maksimun RM530 sehari selepas hari ke-4, sekiranya kita congak untuk 30 hari. MAKA!!
RM15900

Inilah kuasa "leverage" dan kecantikan bisnes ads4bucks, dengan hanya strategi BALIK MODAL untuk setiap ahli, potensi pendapatan sangat besar berbanding modal kita RM210

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...